Friday, August 26, 2005

Japanese and English.

I think I will now start having my english topics with the Japanese translations from now on, so any exchange students I want to be able to view can also understand it.

In order for anyone else to see the translation in the actual Japanese letters follow these steps.

First go to control panel.

Then go to Date, time, language, and Regional Options.

If you don't have it go to add other languages.

I think you then click on the advanced tab and find the korean option, and I think then you will be able to view the awesome text!

I used a translator, so don't expect it to make too much sense.

私が今日本翻訳を備えた私の英国のトピックを有し今後 は始める, 従って私が見られるたいどの交換留学生もまたそれを 理解できることを私は考える。これらのステップに続くのを実際 の日本の手紙の翻訳が見る他にだれでものための順序で。最初に コントロール・パネルへ行きなさい。それから及び地方選択は, 言語日付を記入することを, 時間を計ることを行く。あなたが don't それを他の言語を加えることを行ってもらえば。あな たがそれから高度タブを考え,それからあなたは驚くばかりのテキ ストを見られることを韓国の選択を見つけ, つける, そして考え ることを私は!

No comments: