Thursday, August 25, 2005

What country do you want to visit?



Have you ever dreamed of visiting a country that some think as impossible to being able to experience. In my opinion dreams of going to a country you desire is what keeps a great imagination stable. I would have to choose Japan as my favorite country I would want to visit. The technology there is very advanced and that fascinates me. The people are great and the food has to be pretty good in many aspects, with the exception of some candies that I have tried.
あなたに経験できることへ不可能ように考えるためにそ のいくつか国の訪問の夢を見てもらう。あなたが望む国へ行くこ との私の意見の夢の大きい想像を安定した保つものがある。私が 訪問したい私の好みの国ように私は日本を選ばなければならない 。そこの技術は非常に高度であり, それは私を魅了する。人々は 大きく, 食糧はあるキャンデーを除いて多くの面のきれいなよく なければ, ならない私が試みた。

The housing over there in itself is very unique and looks very cozy inside, it sort of looks like a very peaceful way to live.
それ自身のハウジングは向こうに非常に独特,非常に居 心地のよい内部すなわちそれを住む非常に平和な方法のように種 類の見え見る。

The outfits are very stylish.
用品類は非常にstylish である。


The gardens are very beautiful filled with trees we never even heard of, once again another peaceful scene.
私達が決して聞かなかった木で満ちている庭は非常に美 しい, もう一度別の平和な場面。


One of the famous features of Japan is there Animated cartoons known as Anime, which some Americans love to watch. I myself like to watch some shows.
日本活気づけられた漫画の有名な特徴の1 つはAnime と して知られているそこにある見ることをあるアメリカ人が愛する 。自分自身があるショーを見るのを好むi 。

I could probably go into more detail, since I like this topic and all, but I wont. Please share your thoughts as well about your favorite country.
私がこのトピック及びすべて好むが, ので私はより多く の細部におそらく入ることができる。あなたの好みの国について のあなたの思考をまた共有しなさい。

No comments: